Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

1. Ուսուոցման ի՞նչ ձև ես ընտրել՝ հեռավար ընտանեկան, հեռավար, առկա կամ ֆիզիկական միջավայրում։
Ես ընտրել եմ ուսուցման առկա ձև

2. Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր մայրենի լեզվից քանի՞ նյութ ես հրապարակել բլոգում։
Հնչունաբանություն
Ուղագրություն
Մայրենի
Վիլյամ Սարոյան «Նապաստակն ու առյուծը»
Վիլյամ Սարոյան Թէ ինչ կարող է պատահել, երբ գոհացնում ես անշնորակալ մարդկանց:
Վիլյամ Սարոյան «Երկու արաբների պատմությունը»
Թե ինչպես է քաղաքի ձեռնածուն հիմարացնում թագավորին
Ով է ամենա խորամանկը
Գեղեցիկ, սպիտակ ձիու ամառը
Աշուն գիշեր
Մայրենի
Աշուն
Կոմիտաս
Մայրենի. 28.09.23
Վիլյամ Սարոյան:«Պատերազմը»
Համո Սահյան: «Իմ պապը»
ԱՇՈՒՆ ՕՐ
Հունձք կը ժողվեմ…
Համո Սահյան
Կոմիտասի բանաստեղծություններ
ժայռից մասուր է կաթում
ԱՄԱՌՎԱ ԳԻՇԵՐԸ ԳՅՈՒՂՈՒՄ
ԱՆՏԱՌՈՒՄ
ԳՈՒԹԱՆԻ ԵՐԳԸ
Ծիրանի ծառ
Իմ սահյանական բառարանը:
Իմ ուսումնական աշունը
ԴԺԱՐ ՏԱՐԻ
Արագծին
Ինքնաստուգում
Արևի մոտ
Հարցեր գրողին
Սարի լռությունը
“Սասունցի Դավիթը” հատված
Սովորի´ր անգիր
Ամենապիտանի բանը
Ընթերցում
Արագածին
Սասնա Ծռեր (համառոտ)
Երգի հրապույրը
Սովորի´ր անգիր
Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին. Պաուլու Կոելյու
«Կաղանդի ծառ»
3. Ո՞րն է ամենահետաքրքիր նախագիծը, աշխատանքը որ կատարել ես մայրենի լեզվից՝ հղումով դիր։
Իմ համար ամենահետաքրքիր նախագիծը — ֆլեշմոբն է
4. Քանի՞ առաջադրանք ես կատարել «Գործնական քերականություն» ձեռնարկից։ Թվիր առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ ես սովորել, չմոռանաս բլոգիդ  հղումը(5-րդ դասարան):
Հնչունաբանություն
Ուղագրություն
ԲԱՌԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
Գործնակն քերականություն
Վարժություններ
Գործնական աշխատանք
Մայրենի
Ուղղագություն
Մայրենի 31.10.2023.
Մայրենի ուղագրություն 14.11.2023թ.
Կոչական աշխատանք 05.12.2023թ.
Լեզվական աշխատանք 4.12
Ուղղագրություն և ուղղախոսություն
5. Ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել։ Կա՞ առաջադրանք, որ ամենաշատն է տպավորվել։
Ես մասնակցել եմ բոլոր ամիսների ֆլեշմոբներին
Մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ
Ֆլեշմոբ մայրենի
Մայրենիի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ
Մայրենիի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ
6 . Մայրենիի դասընթացի տարբեր գործունեություններից՝ ընթերցանություն, լեզվական աշխատանք, բանաստեղծությունների ուսուցում․․․․, ամենից շատ ո՞րն է քեզ համար օգտակար ու հետաքրքիր եղել, ինչո՞ւ։
Իմ համար օգտակար ու հետաքրքիր են եղել ընթերցանությունը և լեզվական աշխատանքը, որովհետև առաջինը օգնում է ինձ սովորել արագ կարդալ և հետաքրքիր բաներ իմանալ իսկ երկրորդը ՝ ճիշտ գրել:
7. Գրի´ր այս ուսումնական շրջանում կարդացածդ գրքերի մասին։ Նշի´ր հեղինակին, վերնագիրը, մի քանի նախադասությամբ էլ գրի´ր գրքի մասին։
Ուսումնական ամառ 2 մաս
8. Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս տան անդամներից քեզ ո՞վ է օգնում և ի՞նչ հարցում։
Ինձ օգնում է մայրիկս և երբեմն համակարգիչը (google) :
9. Մայրենիի դասընթացի աշխատանքներից ո՞րն ես ավելի սիրով, ինքնուրույն ու հեշտությամբ կատարում, ո՞ր աշխատանքները կատարելիս ես դժվարանում կամ քեզ համար հետաքրքիր չեն:
Մեկ-մեկ դժվարանում եմ կատարել լեզվական աշխատանքներ
10. Աշնանային և ձմեռային ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանքներ ունես, գրի՛ր վերնագրերը, դի՛ր հղումները:
Եթե չլիներ պատերազմը
Եթե չլիներ Կոմիտասը
«Դպրոցի իմ ամենասիրելի անկյունը»
Իմ պատմվածքը ֊ Երազանք կատարող ծառը
Սրինգ նվագող աղջկա մասին . վերլուծություն

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով