Ճամբարի առաջին շաբաթվա ընթացքում ես իմ դասընկերների և ուսուցչուհու՝ ընկեր Գոհարի հետ գնացինք և նայեցինք քեռի Ֆեոդորը, շունը և կատուն: Դրանից հետո արեցինք մարմնամարզություն: Մարմնամարզությունից հետո կարդացինք քեռի Ֆեոդորը, շունը և կուտուն, տասնմեկ և տասներկուերորդ գլուխները: Այդ մուլտֆիլմի գրքից ամեն օր մենք կարդում ենք երկու-երկու: Մենք նաև նկարել ենք այս շաբաթ մեր ջոկատը նրա անվանումը արծիվներ է: Մենք կարդում ենք հին քեռի Ֆեոդորը, շունը և կատուն, բայց նայում ենք նոր քեռի Ֆեոդորը, շունը և կատուն: Այն շատ հետաքրքիր է երկու տարբերակներով էլ: Մենք նաև այս շաբաթվա ես իմ դասարանցիների հետ և երաժշտության ուսուցչուհու՝ ընկեր Մարիամի հետ խաղացինք տարբեր խաղեր նրանք շատ հետաքրքիր էին: Նրանք ինձ շատ դուր եկան: Այդ խաղերը ընկույզով էին: 1-ին խաղում մենք ընկույզը պետք է գցեինք տարայի մեջ, բայց մի խումբը պետք է երգեր իսկ մյուս խումբը հերթականությամբ գցեր տարայի մեջ և ընդակառակը մյուս խումբը որը գցել էր նրանք երգում էին իսկ մյուս խումբը որը արդեն երգել էր նրանք նույն պես հերթականությամբ գցում էին ընկույզները տարայի մեջ: 2-րդ խաղը այսպիսին էր դուք գլորում էիք ընկույզները և եթե ձեր ընկերը չի կարողանում բռնել նա պարտվում է կամել եթե ընկույզը կեզանից հետ է գնում դու պարտվում ես իսկ 3-րդ խաղը նմանատիպ է ուղակի այդ խաղը խմբերով է առաջին խումբը գլորում է ընկույզը մյուս խումբ և ընդակառակը մյուս խումբը մյուս խմբին: Ամեն օր մենք վերջին ժամին խաղում ենք տարբեր խաղեր: Ես խաղացել եմ այլկերպիկ, իսկ հիմա սարքում   եմ   մեծ    սեփական   տներ    մանր   լեգոներով: Իմ ընկերների հետ այդ  լեգոյից   տները    հավաքելը երջանկության դղյակն է: Այն  միչին է և շատ հետաքրքիր է հավաքե

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով